Halloween ''fest''

När vi hade mött upp Fredrica och Johanna drog vi till en halloween fest typ. Det var inte så kul i början, fast vi fick lysrör :D. Dom är coola, jag tog ett rosa! Sen gick vi typ runt där inne, och vi ringde Lisa och fixade dit henne då gick Amanda hem, hon skulle äta. Men när Lisa hade kommit gick vi till ICA och köpte chockolade och dricka och jag dela med Fredrica, men vi åt bara upp halva? Vi brukar äta upp allt egentligen :P. Sen gick vi tillbaka dit och då säger folk att det är en mördare ute med en elpistol och kniv?! Så vi gick dit och titta och jag såg ingen mördare, haha. Sen gick vi in igen det var så jävla kallt. Och då kom Surre och James. Och Johanna börja snacka med dom lite, sen börja vi driva med dom och dom med oss.... och HAHA sen hände massa saker. Iallafall så avbröts ''festen'' av att en tjej hade blivit puttad och antagligen brutit benet så ambulansen kom, och Johanna kände henne väldigt bra tydligen så ja, hon mådde nog inte så bra. Eller vet inte, skitsamma. Sen gick jag hem iallafall och nu ska jag se på Scream tror jag det var. Så puss, så hörs vi lite senare!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0